کاردستی با ظروف یکبار مصرف

1397/10/02

ظروف یکبار مصرف را دور نیاندازید

برخی از وسایل دور ریختنی از جمله ظروف یکبار مصرف برعکس اسم شان دور ریختنی نیستند و با کمی خلاقیت قابل استفاده و کاربردی خواهند بود ،و می تواند بسیار مفید و دوست داشتنی باشند و با دیدن آنها از هنرمندی خود لذت ببریم.

ظروف یکبار مصرف  را دور نریزید و با خلاقیت و ابتکار خود از انها وسایل زیبا و تزیینی و یا کاردستی های زیبا برای کودکان بسازید.

تبدیل مواد دور ریختنی (ظروف یکبار مصرف) به وسایل مفید برای علاقمندان به هنر و صنایع دستی جالب است؛ همچنین این کار که Upcycling نام دارد، یک ایده خوب برای زیبا سازی محیط زندگی، یک راه خوب برای آلوده کردن کمتر محیط زیست و استفاده دوباره از چیزهای دور ریختنی محسوب می شود؛ همچنین بسیار ساده است و نیاز به تخصص و ابزار خاصی هم ندارد.

 

 

http://f98.co/t/Yh6y3F

ساخت درختچه و آیینه با استفاده از قاشق های یکبار مصرف رنگ شده

تابحال به این فکر کرده اید که با ظروف یکبار مصرف می توانید بسیاری از وسایل کوچک و بزرگ مورد نیازتان را بسازید؟ با این کار هم به محیط زیست کمک کرده اید و باعث شده اید زباله کمتری تولید شود و یا انرژی کمتری برای بازیافت این ظروف یکبار مصرف صرف شود و هم اینکه دیگر لازم نیست پول اضافی برای خرید وسایل جدید خرج کنید  http://f98.co/t/Cc43Rk

 ساخت گلدان های زیبا با بطری